РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585769<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Морозов В. В. 
Технологія діалогічного навчання як складник професійної освіти майбутніх учителів / В. В. Морозов // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 119-125. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто підходи науковців до проблеми впровадження технології діалогічного навчання в навчальний процес ВНЗ. Проаналізовано використання технології, побудованої на принципі рольової перспективи у практиці роботи у вищій школі. Акцентовано особливу увагу на використанні імітаційно-ігрових форм і методів навчання, що позитивно впливає на рівень готовності до професійної діяльності майбутніх педагогів. Доведено ефективне застосування прийомів діалогічного навчання на заняттях у вищій школі, що створює основу для вироблення у студентів уміння використовувати зміст навчального матеріалу як підгрунтя, на якому розкривається діалог.

Рассмотрены подходы учёных к проблеме внедрения технологии диалогического обучения в учебный процесс ВУЗ. Проанализировано использование технологии, построенной на принципе ролевой перспективы в практике работы в высшей школе. Акцентировано особое внимание на использовании имитационно-игровых форм и методов обучения, позитивно влияющих на уровень готовности к профессиональной деятельности будущих педагогов. Доказано эффективное применение приёмов диалогического обучения на занятиях в высшей школе, создающих основу для выработки у студентов умения использовать содержание учебного материала как основу, на которой раскрывается диалог.

Scientific approaches to implementing dialogic learning technique to university educational process are discussed. Role perspective technique in the university education practice is analyzed. Particular attention is paid to simulation/game forms and methods of education, the implementation of which improves the future teachers’ readiness for professional activity. Efficient application of dialogic learning techniques in university is proven, providing a basis for mastering students’ skill of using the educational material as a foundation for developing a dialogue.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського