РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585788<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коновал О. А. 
Нові теоретико-методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення спеціальної теорії відносності / О. А. Коновал, Т. І. Туркот // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 256-265. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Окреслено дидактичні принципи процесу організації самостійної роботи студентів. Запропоновано засоби удосконалення самостійної роботи студентів на засадах принципів бінарності, альтернативності, синергетизму, інтеграції, індивідуально-диференційованого підходу, розвитку педагогічної рефлексії, забезпечення оптимального взаємозв’язку з інформаційно-освітнім середовищем ВНЗ. Висвітлено логіку та особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів фізики у процесі вивчення спеціальної теорії відносності.

Определены дидактические принципы процесса организации самостоятельной работы студентов. Предложены средства совершенствования самостоятельной работы студентов на основе принципов бинарности, альтернативности, синергетизма, интеграции, индивидуально-дифференцированного подхода, развития педагогической рефлексии, обеспечения оптимальной взаимосвязи с информационно-образовательной средой ВУЗ. Освещены логика и особенности организации самостоятельной работы будущих учителей физики при изучении специальной теории относительности.

Didactic principles of organizing the students’ independent learning are outlined. The article suggests means of enhancing the students’ independent learning based on the principles of binarity, alternativeness, synergy, integration, individually differentiated approach, developing pedagogical reflection and ensuring optimal interconnections with the information-educational environment of the university. Logic and specific features of organizing the future physics teachers’ independent learning during studying special theory of relativity are covered.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського