РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585789<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калюжна Т. Г. 
Ціннісні пріоритети вчителя та освіти / Т. Г. Калюжна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 251-256. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто ціннісні пріоритети сучасного педагога. Визначено основи педагогічної аксіології як базису ціннісної освіти. З’ясовано, що нова модель української педагогічної освіти повинна грунтуватися на українських національних традиціях, надбаннях вітчизняної педагогіки та критично осмисленому досвіді зарубіжжя. Зауважено, що аксіологічний підхід до професійно-педагогічної підготовки передбачає формування в студентів системи ціннісних орієнтацій, які визначають загальне спрямування інтересів і прагнень особистості, ієрархію індивідуальних переваг, мотиваційну програму діяльності і, в результаті, рівень готовності майбутнього спеціаліста до реалізації життєвих і професійних планів, становлення інтелігента, інтелектуальної еліти демократичної незалежної України.

Рассмотрены ценностные приоритеты современного педагога. Определены основы педагогической аксиологии как базиса ценностного образования. Выяснено, что новая модель украинского педагогического образования должна основываться на украинских национальных традициях, достижениях отечественной педагогики и критически осмысленном опыте зарубежья. Отмечено, что аксиологический подход к профессионально-педагогической подготовке предполагает формирование у студентов системы ценностных ориентаций, которые определяют общее направление интересов и стремлений личности, иерархию индивидуальных предпочтений, мотивационную программу деятельности и, в результате, уровень готовности будущего специалиста к реализации жизненных и профессиональных планов, становления интеллигента, интеллектуальной элиты демократической независимой Украины.

Modern teacher’s value priorities are discussed. Basics of pedagogical axiology as the foundation of values-based education are defined. The article reveals that the new model of Ukrainian pedagogical education should be based on Ukrainian national traditions, achievements of national pedagogic and critically considered foreign experience. It is concluded that axiological approach to teachers training includes forming students’ system of values defining the general direction of personal interests and aspirations, hierarchy of individual priorities, motivational activity plan and, as a result, the level of future professional’s readiness for realization of life and career plans, becoming an intellectual and a part of academic elite of democratic independent Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського