Афонін А. П. Стратегічні принципи в системі організації здоров’язберігаючої освіти у школі та ВНЗ / А. П. Афонін // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 216-220. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Акцентовано особливу увагу на тому, що одним з аспектів сучасної освіти є формування валеологічної культури у школярів і студентів. Розглянуто систему організації здоров’язберігальної освіти в ЗОШ та ВНЗ. Підкреслено, що одним із найбільш пріоритетних завдань освіти на сучасному етапі є підготовка педагогічних кадрів, здатних творчо й ефективно працювати за нових динамічних умов української педагогічної діяльності. Обгрунтовано, що існує об’єктивна необхідність у створенні та реалізації здоров’язберігальних програм у педагогічному ВНЗ, наповненні їх власним, неповторним змістом для кожного навчального закладу, з урахуванням його цілей, завдань і потреб студентів і викладачів. Акцентировано особое внимание на том, что одним из аспектов современного образования является формирование валеологической культуры у школьников и студентов. Рассмотрена система организации здоровьесберегающего образования в общеобразовательной школе и ВУЗ. Подчеркнуто, что одним из наиболее приоритетных задач образования на современном этапе является подготовка педагогических кадров, способных творчески и эффективно работать в новых динамичных условиях украинской педагогической деятельности. Обосновано, что существует объективная необходимость в создании и реализации здоровьесберегающих программ в педагогическом ВУЗ, наполнении их собственным, неповторимым содержанием для каждого учебного заведения, с учетом его целей, задач и потребностей студентов и преподавателей. Special attention is paid to the fact that forming pupils’ and students’ valeological culture is one of the facets of modern education. System of organizing healthcare-oriented education in secondary schools and universities is discussed. Emphasis is made on training teachers who are capable of creative and productive work in new dynamic conditions of Ukrainian education; it is deemed one of the highest priority educational tasks. Objective need for creation and implementation of healthcare-oriented curriculums in pedagogical universities is proven; these curriculums should consist of their own unique content for each university, considering its goals, objectives and needs of students and teachers. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч481.354.5 + Р128.94-3 + Р120.40
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|