РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585800<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Голоденко О. М. 
Розвиток особистості учня в процесі викладання фізики / О. М. Голоденко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 165-171. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Висвітлено шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики. Розкрито переваги використання проектних технологій у розвитку особистості школярів. Досліджено методи і форми активізації пізнавальної та розумової діяльності учнів на уроках фізики з використанням різних прийомів навчання під час повторення та вивчення нового матеріалу із застосуванням методу проектів. Наведено приклади реалізації міжпредметних зв’язків фізики з математикою, хімією, біологією. Зауважено, що впровадження проектних технологій навчання сприяли розвитку творчої діяльності учнів, формуванню впевненості в одержаних знаннях.

Освещены пути активизации познавательной деятельности учащихся на уроках физики. Раскрыты преимущества использования проектных технологий в развитии личности школьников. Исследованы методы и формы активизации познавательной и интеллектуальной деятельности учащихся на уроках физики с использованием разных приёмов обучения во время повторения и изучения нового материала с применением метода проектов. Приведены примеры реализации межпредметных связей физики с математикой, химией, биологией. Отмечено, что внедрение проектных технологий обучения способствовали развитию творческой деятельности учащихся, формированию уверенности в полученных знаниях.

Ways of boosting the pupils’ cognitive activity at the physics lessons are specified. Advantages of applying project technologies in the pupils’ personality development are covered. The article investigates methods and forms of boosting the pupils’ cognitive and mental activity at the physics lessons through applying different teaching techniques during revision and studying new material using the project method. Examples of implementing interdisciplinary connections of physics with math, chemistry and biology are demonstrated. It is concluded that implementation of project teaching techniques contributed to developing the pupils’ creative activity and to forming confidence in obtained knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського