РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585803<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тарасова О. В. 
Психолого-педагогічні аспекти розвитку професійної творчості студентів / О. В. Тарасова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 141-148. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Подано теоретичний огляд і аналіз наукової літератури з проблеми розвитку професійної творчості в сучасній психології. Досліджено ознаки технічної творчості. Визначено психолого-педагогічні засади та перспективи розвитку професійного мислення у студентів. Підкреслено, що професійне творче мислення представляє собою такий рівень розвитку інтелекту, який дозволяє фахівцю знаходити нове, оригінальне розв’язання виробничої проблеми. Наголошено, що активізації та розвиткові професійного мислення студентів у навчально-виховному процесі сприяє використання тренінгових занять. З’ясовано, що значна частина викладачів не готова включатися в інноваційні процеси. Серед умов готовності до нововведень виокремлено особисту зацікавленість викладача, зумовлену внутрішньою мотивацією до особистісного й професійного зростання.

Представлен теоретический обзор и анализ научной литературы по проблемам развития профессионального творчества в современной психологии. Исследованы признаки технического творчества. Определены психолого-педагогические основы и перспективы развития профессионального мышления у студентов. Подчёркнуто, что профессиональное творческое мышление представляет собой такой уровень развития интеллекта, который даёт возможность специалисту находить новое, оригинальное решение производственной проблемы. Акцентировано внимание на том, что активизации и развитию профессионального мышления студентов в учебно-воспитательном процессе способствует использование тренинговых занятий. Установлено, что значительная часть преподавателей не готова включиться в инновационные процессы. Среди условий готовности к нововведениям выделена личная заинтересованность преподавателя, обусловленная внутренней мотивацией к личностному и профессиональному росту.

Studies on development of professional creativity in modern psychology are reviewed and analyzed. Features of technical creativity are investigated. Psychological-pedagogical principles and perspectives of developing students’ professional thinking are specified. Article highlights professional creative thinking being on the level of cognitive development that allows a specialist to find new and original solutions of professional problems. Emphasis is made on training tasks as means of facilitating intensification and development of students’ professional thinking in the educational process. It is shown that a considerable part of university teachers are not ready for taking part in innovation process. Teacher’s own interest due to internal motivation for personal and professional growth is distinguished among the conditions of readiness for innovations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.103 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського