РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585822<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Поляничко З. О. 
Віртуальні школи в країнах Європи / З. О. Поляничко // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 3. - С. 209-220. - Бібліогр.: с. 219-220 - укp.

Проаналізовано сутність поняття «віртуальна школа», розглянуто типи навчання дітей в Європі: традиційна школа, віртуальна школа, домашнє (веб-орієнтоване) навчання. Проаналізовано причини появи та поширення віртуальних шкіл, проблеми організації та перспективи розвитку віртуальних шкіл у країнах Європи. Зазначено, що віртуальна школа допомагає: вчитися людям з фізичними вадами, які мають індивідуальні риси і неординарні особливості; вирішувати психологічні проблеми учнів; знімати тимчасові і просторові обмеження і проблеми; правильно оцінити і розрахувати свої сили, організувати свою діяльність; розширити комунікативну сферу учнів і вчителів. Зауважено, що навчання у віртуальних школах стає все більш привабливішою альтернативою для учнів шкіл та їхніх батьків в країнах Європи.

Проанализирована сущность понятия «виртуальная школа», рассмотрены типы обучения детей в Европе: традиционная школа, виртуальная школа, домашнее (вэб-ориентированное) обучение. Проанализированы причины появления и распространения виртуальных школ, проблемы организации и развития виртуальных школ в Европе. Отмечено, что виртуальная школа помогает: учиться людям с физическими недостатками, которые имеют индивидуальные черты и неординарные особенности; решать психологические проблемы учащихся; снимать временные и пространственные ограничения и проблемы; правильно оценить и рассчитать свои силы, организовать свою деятельность; расширять коммуникативную сферу учащихся и учителей. Указано на то, что обучение в виртуальных школах становится все более привлекательной альтернативой для учащихся школ и их родителей в странах Европы.

The analysis of the notion “virtual school” is given in the article. It considers types of schools in Europe: traditional, virtual school and home (web oriented) learning. It also discusses the reasons for the development of online and virtual schools, and differentiates between available choices. A consequence of the growth of virtual schools is that there is likely to be an increased focus on the advantages and issues associated with interactive online learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського