Поляничко З. О. Віртуальні школи в країнах Європи / З. О. Поляничко // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 3. - С. 209-220. - Бібліогр.: с. 219-220 - укp.Проаналізовано сутність поняття «віртуальна школа», розглянуто типи навчання дітей в Європі: традиційна школа, віртуальна школа, домашнє (веб-орієнтоване) навчання. Проаналізовано причини появи та поширення віртуальних шкіл, проблеми організації та перспективи розвитку віртуальних шкіл у країнах Європи. Зазначено, що віртуальна школа допомагає: вчитися людям з фізичними вадами, які мають індивідуальні риси і неординарні особливості; вирішувати психологічні проблеми учнів; знімати тимчасові і просторові обмеження і проблеми; правильно оцінити і розрахувати свої сили, організувати свою діяльність; розширити комунікативну сферу учнів і вчителів. Зауважено, що навчання у віртуальних школах стає все більш привабливішою альтернативою для учнів шкіл та їхніх батьків в країнах Європи. Проанализирована сущность понятия «виртуальная школа», рассмотрены типы обучения детей в Европе: традиционная школа, виртуальная школа, домашнее (вэб-ориентированное) обучение. Проанализированы причины появления и распространения виртуальных школ, проблемы организации и развития виртуальных школ в Европе. Отмечено, что виртуальная школа помогает: учиться людям с физическими недостатками, которые имеют индивидуальные черты и неординарные особенности; решать психологические проблемы учащихся; снимать временные и пространственные ограничения и проблемы; правильно оценить и рассчитать свои силы, организовать свою деятельность; расширять коммуникативную сферу учащихся и учителей. Указано на то, что обучение в виртуальных школах становится все более привлекательной альтернативой для учащихся школ и их родителей в странах Европы. The analysis of the notion “virtual school” is given in the article. It considers types of schools in Europe: traditional, virtual school and home (web oriented) learning. It also discusses the reasons for the development of online and virtual schools, and differentiates between available choices. A consequence of the growth of virtual schools is that there is likely to be an increased focus on the advantages and issues associated with interactive online learning. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч30 в2:З97
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|