РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585829<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щербина О. А. 
Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції / О. А. Щербина // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 3. - С. 304-313. - Бібліогр.: с. 312-313 - укp.

Проаналізовано зміст, організаційні підходи та програмні засоби, що використовуються в рамках загальнонаціональної сертифікації інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів і стажерів у системі вищої освіти Франції, в тому числі модуль "Репозиторій компетентностей" для системи управління навчанням Moodle. З»ясовано переваги встановлення в Moodle модуля Репозиторій компетентностей. Запропоновано алгоритм процедури оцінювання будь-яких компетентностей: додавання в курс Moodle екземпляра модуля Репозиторій компетентностей; ведення або імпорт до нього переліку компетентностей і вимог до їх підтвердження; заповнення студентами своїх електронних портфоліо у цьому модулі (створення і надсилання матеріалів на підтвердження кожної з компетентностей); перевірка і оцінювання уповноваженими членами комісії відповідних частин портфоліо; прийняття підсумкового рішення про сертифікацію чи просто оцінку компетентностей. Зауважено, що описана вище процедура не є одномоментним актом: формування переліку компетентностей, заповнення студентами своїх електронних портфоліо, їх перевірка та оцінювання може носити ітераційний характер та здійснюватися поступово, в режимі діалогу між студентами та викладачами.

Проанализировано содержание, организационные подходы и программные средства, использующиеся в рамках общенациональной сертификации информационно-коммуникационных компетентностей студентов и стажеров в системе высшего образования Франции, в том числе модуль "Репозиторий компетентностей" для системы управления обучением Moodle. Выяснено преимущества установки в Moodle модуля Репозиторий компетентностей. Предложен алгоритм процедуры оценки любых компетентностей: добавление в курс Moodle экземпляра модуля Репозиторий компетентностей, ведение или импорт в него перечня компетенций и требований к их подтверждению; заполнения студентами своих электронных портфолио в этом модуле (создание и отправка материалов в подтверждение каждой из компетенций), проверка и оценка уполномоченными членами комиссии соответствующих частей портфолио, принятие итогового решения о сертификации или просто оценки компетенций. Отмечено, что описанная выше процедура не является одномоментным актом: формирования перечня компетенций, заполнение студентами своих электронных портфолио, их проверка и оценка может носить итерационный характер и осуществляться постепенно, в режиме диалога между студентами и преподавателями.

This article analyzes the content, organizational approach approaches and program tools used in the national certifi cation of information and communication competencies of students and trainees in the system of higher education including «Competencies’ repository» module for Moodle management learning system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч484(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського