РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585837<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Онищенко І. В. 
Теоретико-методологічні засади формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи / І. В. Онищенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 35. - С. 49-58. - Бібліогр.: с. 58 - укp.

Розглянуто професійно-педагогічну культуру (ППК) в контексті практико-орієнтованого підходу. Визначено сутність ППК вчителя початкових класів, її структурні компоненти. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови та етапи технології формування ППК майбутнього вчителя початкової школи. Виокремлено показники рівня сформованості ППК вчителя початкових класів. Зауважено, що професійно-педагогічна культура передбачає єдність мотиваційного, особистісного, когнітивного й діяльнісного компонентів, які надають цілісності особистості вчителя, спрямовують його професійно-педагогічну діяльність, визначають професійну поведінку, дозволяють розвиватися і самоудосконалюватися.

Рассмотрена профессионально-педагогическая культура (ППК) в контексте практико-ориентированного подхода. Определена сущность ППК учителя начальных классов, ее структурные компоненты. Обоснованы психолого-педагогические условия и этапы технологии формирования ППК будущего учителя начальной школы. Выделены показатели уровня сформированности ППК учителя начальных классов. Отмечено, что ППК предполагает единство мотивационного, личностного, когнитивного и деятельностного компонентов, которые придают целостность личности учителя, направляют его профессионально-педагогическую деятельность, определяют профессиональную поведение, позволяют развиваться и самосовершенствоваться.

Professional-pedagogical culture in the context of practice-oriented approach is dwelled upon. Essence of professional-pedagogical culture of a primary school teacher is defined as well as its structural components. Psychological-pedagogical conditions and stages of forming future primary school teacher’s professional-pedagogical culture are substantiated. Indicators of formation level of professional-pedagogical culture of a primary school teacher are specified. A conclusion is made, that professional-pedagogical culture involves the unity of motivational, personal, cognitive and activity components which forms holistic personality of a teacher, directs his or her professional behavior, promotes teacher’s personal development and self-improvement.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського