РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585855<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дьяконов Г. В. 
Активні методи групового навчання: діалогічний підхід / Г. В. Дьяконов // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 35. - С. 188-197. - Бібліогр.: с. 197 - укp.

Аргументовано, що діалогічний підхід у навчанні стає фундаментальною стратегією формування у студентів соціокультурних знань і умінь, а також життєво-практичного й емоційно-особистісного досвіду. Розроблено діалогічний підхід до принципів і закономірностей активних форм і методів групового навчання і спілкування. Запропоновано схему аналізу діалогічних явищ і процесів у сфері активного спілкування і навчання, у сфері колективної навчальної діяльності. Проаналізовано основні типи навчально-комунікативної взаємодії: кооперативні, конкурентні, кооперативно-конкурентні. Зауважено, що впровадження і вдосконалення технологій діалогічного групового навчання буде сприяти зростанню ефективності теоретичного навчання психології та поглибленню практичного засвоєння психологічних знань і вмінь студентами психолого-педагогічного факультету.

Аргументировано, что диалогический подход в обучении становится фундаментальной стратегией формирования у студентов социокультурных знаний и умений, а также жизненно-практического и эмоционально-личностного опыта. Разработан диалогический подход к принципам и закономерностям активных форм и методов группового обучения и общения. Предложена схема анализа диалогических явлений и процессов в сфере активного общения и обучения, в сфере коллективной учебной деятельности. Проанализированы основные типы учебно-коммуникативного взаимодействия: кооперативные, конкурентные, кооперативно-конкурентные. Отмечено, что внедрение и совершенствование технологий диалогического группового обучения будет способствовать росту эффективности теоретического обучения психологии и углублению практического усвоения психологических знаний и умений студентами психолого-педагогического факультета.

It is argued, that dialogical approach in learning becomes fundamental strategy of forming students’ sociocultural knowledge and skills as well as practical and personal emotional experience. Dialogical approach to principles and patterns of active forms and methods of group learning and communication is developed. The paper suggests an outline of analyzing dialogical phenomena and processes in active communication and learning as well as in group learning activities. Basic types of learning-communicative interaction – cooperative, competitive, cooperative-competitive – are analyzed. A conclusion is made that introducing and enhancing techniques of dialogical group learning will facilitate increase of efficiency of theoretical psychology education and improve psychology-pedagogy students’ practical mastering psychological knowledge and skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.3 + Ю954

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського