Курбатова Ю. В. Принципи розвитку професійного становлення майбутнього агронома / Ю. В. Курбатова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 35. - С. 222-230. - Бібліогр.: с. 230 - укp.Обгрунтовано загально-педагогічні й специфічні принципи, що сприяють розвитку професійного становлення майбутнього агронома у навчально-виховному процесі аграрного університету. Запропоновано модель процесу становлення майбутнього агронома. Визначено організаційно-педагогічні умови: здійснення науково-методичної підготовки викладачів до управління процесом розвитку професійного становлення майбутнього агронома; діалогізація професійної підготовки студентів; розвиток інтересу студентів до майбутньої професійної діяльності; активізація пізнавальної діяльності студентів. Зауважено, що у процесі розроблення моделі професійного становлення майбутнього агронома у навчально-виховному процесі аграрного університету спиралися на компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований підходи. Обоснованы общие педагогические и специфические принципы, способствующие развитию профессионального становления будущего агронома в учебно-воспитательном процессе аграрного университета. Предложена модель процесса становления будущего агронома. Определены организационно-педагогические условия: осуществление научно-методической подготовки преподавателей к управлению процессом развития профессионального становления будущего агронома; диалогизация профессиональной подготовки студентов; развитие интереса студентов к будущей профессиональной деятельности; активизация познавательной деятельности студентов. Отмечено, что при разработке модели профессионального становления будущего агронома в учебно-воспитательном процессе аграрного университета опирались на компетентностный, деятельностный, личностно-ориентированный подходы. General pedagogical and specific principles facilitating the development of future agronomists’ professional formation during education in agricultural university are substantiated. A model of future agronomists’ professional formation is suggested. Organizational-pedagogical conditions are defined: implementation of scientific-methodical teacher training for managing the development of future agronomists’ professional formation; dialogization of students’ professional training; developing students’ interest in future professional activitiy; intensification of students’ cognitive activity. It is noted that the development of model of future agronomists’ professional formation in the educational process of agricultural universities was based on competence, activity-based and personally oriented approaches. Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|