РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585859<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Курбатова Ю. В. 
Принципи розвитку професійного становлення майбутнього агронома / Ю. В. Курбатова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 35. - С. 222-230. - Бібліогр.: с. 230 - укp.

Обгрунтовано загально-педагогічні й специфічні принципи, що сприяють розвитку професійного становлення майбутнього агронома у навчально-виховному процесі аграрного університету. Запропоновано модель процесу становлення майбутнього агронома. Визначено організаційно-педагогічні умови: здійснення науково-методичної підготовки викладачів до управління процесом розвитку професійного становлення майбутнього агронома; діалогізація професійної підготовки студентів; розвиток інтересу студентів до майбутньої професійної діяльності; активізація пізнавальної діяльності студентів. Зауважено, що у процесі розроблення моделі професійного становлення майбутнього агронома у навчально-виховному процесі аграрного університету спиралися на компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований підходи.

Обоснованы общие педагогические и специфические принципы, способствующие развитию профессионального становления будущего агронома в учебно-воспитательном процессе аграрного университета. Предложена модель процесса становления будущего агронома. Определены организационно-педагогические условия: осуществление научно-методической подготовки преподавателей к управлению процессом развития профессионального становления будущего агронома; диалогизация профессиональной подготовки студентов; развитие интереса студентов к будущей профессиональной деятельности; активизация познавательной деятельности студентов. Отмечено, что при разработке модели профессионального становления будущего агронома в учебно-воспитательном процессе аграрного университета опирались на компетентностный, деятельностный, личностно-ориентированный подходы.

General pedagogical and specific principles facilitating the development of future agronomists’ professional formation during education in agricultural university are substantiated. A model of future agronomists’ professional formation is suggested. Organizational-pedagogical conditions are defined: implementation of scientific-methodical teacher training for managing the development of future agronomists’ professional formation; dialogization of students’ professional training; developing students’ interest in future professional activitiy; intensification of students’ cognitive activity. It is noted that the development of model of future agronomists’ professional formation in the educational process of agricultural universities was based on competence, activity-based and personally oriented approaches.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського