РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585867<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Половина Г. П. 
Партнерське навчання "учень-студент педагогічного ВНЗ" у самостійному вивченні фізики / Г. П. Половина // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 35. - С. 284-295. - Бібліогр.: с. 295 - укp.

Аргументовано, що низький рівень знань з фізики учнів і студентів пояснюється відсутністю внутрішньої потреби мати знання високого рівня, тобто відсутністю мотиву навчання. Розглянуто підходи підвищення мотивації навчання, спрямовані на самостійну науково-пізнавальну діяльність. Визначено структурні компоненти мотивації. Виявлено чинники, що сприяють появі та розвитку мотиву навчання. Запропоновано інноваційний підхід до організації навчально-дослідницької роботи, реалізований у співпраці викладачів кафедри фізики ВНЗ та ліцею гуманітарно-технічного профілю у партнерській роботі над однаковою темою учнів і студентів. Подано пропозиції щодо мотивованого управління самостійною діяльністю учнів у процесі виконання творчих робіт, що активізує пізнавальну активність і учнів, і студентів.

Аргументировано, что низкий уровень знаний по физике учеников и студентов объясняется отсутствием внутренней потребности иметь знания высокого уровня, то есть отсутствием мотива обучения. Рассмотрены подходы к повышению мотивации учения, направленные на самостоятельную научно-познавательную деятельность. Определены структурные компоненты мотивации. Выявлены факторы, способствующие появлению и развитию мотива обучения. Предложен инновационный подход к организации учебно-исследовательской работы, реализован в сотрудничестве преподавателей кафедры физики ВУЗ и лицея гуманитарно-технического профиля в партнерской работе над одинаковой темой учеников и студентов. Представлены предложения по мотивированному управлению самостоятельной деятельностью учащихся при выполнении творческих работ, активизирующие познавательную активность учеников и студентов.

It is argued, that pupils’ and students’ low level of physics knowledge is explained by lack of inner need to possess high-level knowledge, – that is, lack of motive for learning. Approaches to strengthening motivation for studying aimed at independent scientific-cognitive activity are discussed. Structural components of motivation are defined. Factors facilitating emergence and development of motive for learning are revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-2 + В3 р(4УКР)2-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського