РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585873<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гаврищак І. І. 
Педагогічні аспекти в науковій діяльності Іммануїла Канта / І. І. Гаврищак // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 35. - С. 338-347. - Бібліогр.: с. 347 - укp.

Досліджено педагогічну діяльності німецького філософа І. Канта. Акцентовано особливу увагу на трактаті "Про педагогіку". Виокремлено концептуальні засади педагогічних положень твору. Здійснено ретельний аналіз викладацької діяльності філософа. Наголошено, що Кант уважав університетську освіту такою, яка має давати не лише знання, але й навчати студентів самостійно мислити, тому стверджував, що навчає не філософії, а філософствуванню, і завжди був супротивником зубріння і механічного запам’ятовування. Підкреслено, що головними завданнями виховання Кант визначав культивування особистості (навчання), цивілізування (соціалізація) і моралізування (моральне виховання) і з’явилися вони не лише в результаті теоретичних роздумів, а були результатом практичної діяльності, знайшовши своє відображення і в усій антропологічній системі мислителя.

Исследована педагогическая деятельность немецкого философа И. Канта. Акцентировано особое внимание на трактате "О педагогике". Выделены концептуальные основы педагогических положений произведения. Осуществлен тщательный анализ преподавательской деятельности философа. Отмечено, что Кант считал университетское образование таким, которое должно давать не только знания, но и учить студентов самостоятельно мыслить, поэтому утверждал, что учит не философии, а философствованию, и всегда был противником зубрежки и механического запоминания. Подчеркнуто, что главными задачами воспитания Кант определял культивирования личности (обучение), цивилизирования (социализация) и морализаторства (нравственное воспитание) и появились они не только в результате теоретических размышлений, а были результатом практической деятельности, найдя свое отражение и во всей антропологической системе мыслителя.

Pedagogical work of German philosopher Immanuel Kant is researched. Particular attention is paid to the tractate “On Pedagogy”. Conceptual foundations of pedagogical provisions of this work are highlighted. Philosopher’s teaching activities are thoroughly analyzed. It is noted, that Kant considered the university education bound to not only provide knowledge, but also to teach students independent thinking; therefore he maintained that it is not the philosophy that teaches, but philosophizing, and always was against cramming and automatic memorization. Emphasis is made on Kant’s defining the main objectives of upbringing as cultivating a person (education), civilizing (socialization) and moralizing (moral education); these objectives resulting not only from theoretical musings, but also from practical activities, as well as being reflected in the whole anthropological system of the thinker.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)433-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського