РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585874<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Міщенко О. М. 
Європейські тенденції в розвитку освіти дорослих / О. М. Міщенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 35. - С. 347-356. - Бібліогр.: с. 356 - укp.

Охарактеризовано міжнародні тенденції розвитку освіти дорослих – на категоріальному, практичному, історико-педагогічному рівнях. Розкрито роль освіти дорослих у забезпеченні позитивних змін суспільного життя. Наголошено на важливості проведення порівняльних досліджень у галузі освіти дорослих. Визначено причини відставання освіти дорослих в Україні від практики технологічно розвинених європейських країн. Проаналізовано досвід британських дослідників, що визначають різні особливості дорослих, які необхідно враховувати в навчанні, зокрема, наявність у дорослих власної мотивації до навчання. Стверджено, що для забезпечення мобільності змісту освіти дорослих її організаційні форми повинні передбачати механізм неперервного коригування навчальних програм, урахування потреб тих, хто навчається, сучасних наукових знань, що постійно змінюються, та змін соціально-економічної і політичної ситуації у суспільстві.

Охарактеризованы международные тенденции развития образования взрослых – на категориальном, практическом, историко-педагогическом уровнях. Раскрыта роль образования взрослых в обеспечении позитивных изменений общественной жизни. Подчеркнута важность проведения сравнительных исследований в области образования взрослых. Определены причины отставания образования взрослых в Украине от практики технологически развитых европейских стран. Проанализирован опыт британских исследователей, определяющих различные особенности взрослых, которые необходимо учитывать в обучении, в частности, наличие у взрослых собственной мотивации к учебе. Утверждено, что для обеспечения мобильности содержания образования взрослых ее организационные формы должны предусматривать механизм непрерывного корректировки учебных программ, учета потребностей обучающихся, современных научных знаний, постоянно меняющихся, и изменений социально-экономической и политической ситуации в обществе.

International trends of development of adult education are described on categorial, practical and historical-pedagogical levels. Role of adult education in facilitating positive changes in social life is revealed. Emphasis is made on the importance of conducting comparative research in the field of adult education. Reasons for lagging of Ukrainian adult education behind the practice of technologically developed European countries are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського