РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585879<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рибалко Ю. В. 
Компетентнісний підхід у науково-педагогічній літературі / Ю. В. Рибалко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 35. - С. 385-394. - Бібліогр.: с. 394 - укp.

Представлено теоретичний аналіз сутності поняття "компетентнісний підхід" у науково-педагогічній літературі. Виокремлено три етапи становлення компетентнісного підходу в освіті. Охарактеризовано перший етап, на якому відбулося розмежування понять "компетентність" і "компетенція". На другому етапі розпочалося широке використання понять "компетенція" та "компетентність" в теорії та практиці навчання професіоналізму в управлінні, менеджменті, керівництві. Третій етап представлено як предмет усебічного розгляду в контексті психології праці і здійснення педагогічної діяльності, педагогічного спілкування. Зважаючи на провідні ідеї компетентнісного підходу, стверджено, що вміє вчитися той студент, який усвідомлює мету освітньої діяльності; мотивований до ефективної діяльності; вміє відібрати потрібні знання; працює за обгрунтованим планом; уміє здійснювати самоконтроль освітньої діяльності.

Представлен теоретический анализ сущности понятия «компетентностный подход» в научно-педагогической литературе. Выделены три этапа становления компетентностного подхода в образовании. Охарактеризован первый этап, на котором произошло разграничение понятий "компетентность" и "компетенция". На втором этапе началось широкое использование понятий "компетенция" и "компетентность" в теории и практике обучения профессионализма в управлении, менеджменте, руководстве. Третий этап представлено как предмет всестороннего рассмотрения в контексте психологии труда и осуществления педагогической деятельности, педагогического общения. Учитывая ведущие идеи компетентностного подхода, утверждено, что умеет учиться тот студент, который осознает цель образовательной деятельности; мотивирован к эффективной деятельности; умеет отобрать нужные знания; работает по обоснованному плану; умеет осуществлять самоконтроль образовательной деятельности.

A theoretical analysis of essence of the notion “competence approach” in scientific pedagogical literature is presented. Three stages of establishment of competence approach in education are highlighted. The paper describes the first stage, where the notions of “competence” and “competency” are separated. In the second stage expansive usage of the notions “competency” and “competence” commences in the theory and practice of teaching professionalism in guidance, management and leadership.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського