Лисак Н. О. Педагогічна взаємодія викладачів та студентів молодших курсів як умова професійного становлення фахівця економічного профілю у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Лисак; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.Теоретико-експериментально досліджено проблеми професійного становлення фахівців економічного профілю (ЕП) у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено вплив педагогічної взаємодії викладачів та студентів молодших курсів на професійне становлення фахівця ЕП у процесі вивчення гуманітарних дисциплін, компонентами якого є: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості професійного становлення майбутніх фахівців економічного профілю: мотиваційно-ціннісний (ціннісне ставлення до майбутньої професійної діяльності; потреба у професійному самовдосконаленні), змістово-процесуальний (сформованість знань до професійної діяльностї; сформованість професійних умінь, що забезпечують професійне становлення: комунікативні, організаторські, гностичні, креативні, емоційні) та аналітико-рефлексивний (характер вияву професійно важливих якостей: активність, відповідальність, толерантність, здатність аналізувати свою діяльність). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)717.1 + У. р3(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА416452 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|