Бондаренко Б. К. Дизайн предметно-просторового середовища автоцентрів як носіїв ідентичності корпоративних брендів : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.07 / Б. К. Бондаренко; Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.Вперше виявлено складові цінностей автомобільних брендів BMW, Мегсеdes, Аudi, Lexus, Infiniti, які безпосередньо впливають на дизайн предметно-просторового середовища об'єктів-носіїв ідентичності корпоративних брендів. Визначено, що об'єкти, у середовищі яких відбувається комунікація автомобільних брендів зі споживачем, мають не тільки комерційну, а також культурно-розважальну та рекламно-комунікативну функції, які набувають усе більшого значення в сучасному суспільстві. Встановлено та систематизовано основні підходи щодо втілення характеристик брендів у процесі створення дизайну середовища сучасних автоцентрів, музеїв та інших об'єктів, пов'язаних із функціонуванням зазначених торгових марок. Класифіковано проектні засоби, що сприяють ідентифікації брендів у предметно-просторовому середовищі об'єктів, де передбачено їх функціонування. Набув подальшого розвитку категоріальний апарат галузі менеджменту, який стосується специфіки характеристик брендів як складової концепції рішення дизайну середовища об'єктів, де виставляється продукція цих брендів. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.152.36 + Щ129.05 + Н743.26-02
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА416457 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|