РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000586163<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг технічних інновацій : навч. посіб. для студентів ВНЗ / М. К. Сукач, І. В. Ніколенко, Г. О. Оборський, С. І. Федоркін, М. В. Любомирський, І. В. Прокопович, П. А. Швагірев; ред.: М. К. Сукач. - Київ : Ліра-К, 2013. - 412 c. - Бібліогр.: с. 408-412 - укp.

Розкрито джерела, сутність і структуру інноваційного процесу. Розглянуто питання інформаційного забезпечення інновацій, захисту та ліцензування об'єктів інтелектуальної власності, основи трансферу технологій. Наведено концепцію та принципи маркетингової діяльності в інноваційному середовищі. Висвітлено основні функції та завдання маркетингу інновацій у науковій і виробничій сферах. Описано методи та прийоми інноваційного менеджменту й управління ризиками. Увагу приділено забезпеченню якості інновацй, відбору й експертизі інноваційних проектів, оцінюванню їх ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 я73 + У9(4УКР)0-55-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794019 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського