Маркетинг технічних інновацій : навч. посіб. для студентів ВНЗ / М. К. Сукач, І. В. Ніколенко, Г. О. Оборський, С. І. Федоркін, М. В. Любомирський, І. В. Прокопович, П. А. Швагірев; ред.: М. К. Сукач. - Київ : Ліра-К, 2013. - 412 c. - Бібліогр.: с. 408-412 - укp.Розкрито джерела, сутність і структуру інноваційного процесу. Розглянуто питання інформаційного забезпечення інновацій, захисту та ліцензування об'єктів інтелектуальної власності, основи трансферу технологій. Наведено концепцію та принципи маркетингової діяльності в інноваційному середовищі. Висвітлено основні функції та завдання маркетингу інновацій у науковій і виробничій сферах. Описано методи та прийоми інноваційного менеджменту й управління ризиками. Увагу приділено забезпеченню якості інновацй, відбору й експертизі інноваційних проектів, оцінюванню їх ефективності. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 я73 + У9(4УКР)0-55-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА794019 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|