Будко А. В. Система оцінювання навчальних досягнень студентів з гуманітарних дисциплін в університетах США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. В. Будко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.Уточнено суть і зміст понять "система", "оцінювання", "контроль", "оцінка", "гуманітарні дисципліни" та ін. Виявлено передумови становлення системи оцінювання знань американських студентів-гуманітаріїв. Обгрунтовано етапи та визначено провідні тенденції розвитку питань оцінювання гуманітарних знань студентів у американських університетах у визначених хронологічних межах: І етап - етап розробки теорії та удосконалення практики вимірювання й реєстрації навчальних досягнень студентів гуманітарних університетів США (1949 - 1980 pp.), II етап - етап урізноманітнення форм і видів оцінювання навчальних досягнень студентів з гуманітарних дисциплін (1981 - 2000 pp.). Систематизовано погляди американських науковців на різні аспекти проблеми оцінювання навчальних досягнень студентів. Узагальнено досвід університетів США з організації оцінювання знань студентів, використання технологій, методів і форм оцінювання на науково обгрунтованих етапах. Визначено перспективи використання педагогічно цінних ідей США в сучасній вищій школі України та сформульовано прогностичні тенденції подальшого розвитку системи оцінювання навчальних досягнень студентів гуманітарних спеціальностей. Індекс рубрикатора НБУВ: С. р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА418692 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|