Шальман Т. М. Основи реклами у сфері освіти : навч. посіб. / Т. М. Шальман; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Київ. ун-т, 2015. - 127 c. - Бібліогр.: с. 123-127 - укp.
Викладено теоретичні засади реклами у сфері освіти. Висвітлено проблеми формування іміджу ВНЗ. Розглянуто типологію та групи цільової аудиторії за видом навчального закладу. Розкрито теоретичні аспекти створення презентаційних матеріалів рекламного характеру для ВНЗ. Увагу приділено стандартним технологіям розробки рекламної кампанії для навчальних закладів та технології створення окремих видів рекламних повідомлень.
Шифр НБУВ: ВА797412Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"