РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000586580<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. IX Міжнар. наук.-практ. конф., 3 груд. 2015 р., Київ / ред.: Є. В. Ромат; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2015. - 175 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні. Розкрито проблеми формування стратегічних альтернатив рекламних агентств. Проаналізовано переваги та недоліки реклами за принципом в "кожен дім". Вивчено збутову політику підприємств у сфері роздрібної електронної торгівлі. Досліджено особливості психологічного сприйняття кольорів у рекламі. Здійснено аналіз нейролінгвістичного програмування в рекламі. Охарактеризовано маркетингові інструменти формування стратегії діяльності підприємств. Розглянуто державну рекламу в системі маркетингових комунікацій органів державного управління. Увагу приділено сучасним підходам до підготовки маркетологів, соціальним аспектам агресивної реклами, перспективам розвитку в Україні аграрного екомаркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431 + Ч620.164 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797803 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського