![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000586580<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. IX Міжнар. наук.-практ. конф., 3 груд. 2015 р., Київ / ред.: Є. В. Ромат; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2015. - 175 c. - укp. - рус. - англ.Висвітлено стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні. Розкрито проблеми формування стратегічних альтернатив рекламних агентств. Проаналізовано переваги та недоліки реклами за принципом в "кожен дім". Вивчено збутову політику підприємств у сфері роздрібної електронної торгівлі. Досліджено особливості психологічного сприйняття кольорів у рекламі. Здійснено аналіз нейролінгвістичного програмування в рекламі. Охарактеризовано маркетингові інструменти формування стратегії діяльності підприємств. Розглянуто державну рекламу в системі маркетингових комунікацій органів державного управління. Увагу приділено сучасним підходам до підготовки маркетологів, соціальним аспектам агресивної реклами, перспективам розвитку в Україні аграрного екомаркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431 + Ч620.164 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА797803 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|