Согорін А. А. Гендерна проблематика сучасних наукових соціологічних досліджень реклами / А. А. Согорін // Укр. соціум. - 2015. - № 3. - С. 42-47. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Проаналізовано основні напрями дослідження реклами та рекламного впливу в межах сучасної соціологічної науки. Розглянуто проблематику гендерної спрямованості реклами. Надано перспективи соціологічного вивчення рекламної діяльності.
Шифр НБУВ: Ж24215Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"