Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000587502<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Тихонченко Р. С. Розробка CRM-стратегії на підприємствах роздрібної торгівлі на основі процесного підходу / Р. С. Тихонченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 7. - С. 300-304. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Обгрунтовано послідовність та зміст процесів, які визначають логіку дій під час розробки CRM-стратегій на підприємствах роздрібної торгівлі. На основі вивчення загальних підходів до розробки стратегій та особливостей клієнтоорієнтованості як критерію стратегічного управління розроблено структурно-логічну модель процесного підходу до формування клієнтоорієнтованої (CRM) стратегії підприємства роздрібної торгівлі. У межах цієї моделі основними бізнес-процесами визначено: стратегічний аналіз за проекціями клієнтоорієнтованої діяльності підприємства роздрібної торгівлі (клієнтською, ціннісною проекціями, каналами продажів і STEP-середовищем); цілевстановлення за критерієм відповідності загальній стратегії розвитку підприємства; аналіз і вибір стратегічних альтернатив за критерієм відповідності стратегії розвитку результатам стратегічного аналізу. Для забезпечення дієвості запропонованої процесної моделі визначено входи, інформаційне забезпечення та виходи (результати) кожного процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|