Боднар І. Р. Специфічні принципи інтегративного фізичного виховання школярів / І. Р. Боднар // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 1. - С. 5-9. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Зазначено, що дотримання принципів фізичного виховання (ФА) надає змогу краще керувати його процесом. У зв'язку з тенденцією до поширення в Україні інклюзивної та інтегративної освіти є важливим формулювання специфічних принципів інтегративного ФВ (ІФВ). Мета роботи - обгрунтувати класифікацію специфічних принципів ІФВ; сформулювати специфічні принципи ІФВ та розкрити їх зміст. Застосовано загальнонаукові методи теоретичного пізнання. Відзначено, що ІФВ повинно базуватися на таких специфічних принципах: тривекторності, індивідуалізації, збільшення психоемоційної опірності (антигіперстрес), гармонізації дихання, раціоналізації постави (антикіфоз), збереження зору (антиміопія). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|