Дьомкіна Т. В. Експрес-вплив ендогенно-гіпоксичного дихання на показники артеріального тиску та спірографії студенток, хворих на нейроциркуляторну дистонію / Т. В. Дьомкіна, В. Є. Онищук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 2. - С. 114-118. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Зазначено, що розповсюдженість нейроциркуляторної дистонії (НЦД) серед студенток медичного коледжу вимагає пошуку новітніх методів фізичної реабілітації, наближеної до процесу навчання. Перспективним напрямом розв'язання проблеми є розробка й обгрунтування такої програми фізичної реабілітації студентів, яка б включала не лише спеціальні фізичні вправи, а й методику створення в організмі стану нормобаричної гіпоксії й гіперкапнії, що й обумовило актуальність цього наукового дослідження. Вивчено експрес-вплив "ендогенно-гіпоксичного" дихання (ЕГД) на функціональні показники кардіореспіраторної системи студентів, хворих на НЦД. Встановлено позитивні зміни артеріального тиску та зовнішнього дихання, після п'ятихвилинного застосовування методики ЕГД. Виявлено, що в студенток спеціальної медичної групи, які хворіють на НЦД, на відмінну від дівчат, які не мають захворювань, дихання на апараті "Ендогенік 01" сприяло покращанню величин показників систолічного та діастолічного тисків, і деяких швидкісних показників зовнішнього дихання, які характеризують бронхіальну прохідність. Такий різноманітний спектр змін в організмі під впливом гіпоксії та гіперкапнії свідчить про перспективність використання так званої гіперкапнічної гіпоксії для реабілітації хворих на НЦД. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.9 + Ч510.22 + Р628.063
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|