Winczewski P. Ocena zrуїnicowania rodzajуw kolumn жwiczebnych stosowanych w grach i zabawach ruchowych = Диференційована оцінка варіантів організації учнів у процесі проведення рухливих ігор / P. Winczewski // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: 21 назв. - пол.У ході дослідження розглянуто різні варіанти організації учнів і керівництва ними в процесі проведення рухливих ігор. Проаналізовано рекомендовані різними авторами варіанти організації 1869 ігор, які описані в навчальних посібниках для вчителів фізичного виховання. Дослідження показали, що частина авторів навчальних видань не приділяє уваги аспектам розподілу учнів за групами рівня, у яких вони повинні перебувати в процесі проведення гри, що ставить частину з них у нерівніумови, а внаслідок цього - до втрати інтересу до цієї їгри. Дослідження показали, що запропонована форма організації рухливих ігор (особливо естафетного характеру) не повною мірою готує учнів до змагань. Відзначено також обмежену рухову активність учнів, а також недостатню їх підготовку щодо прояву ініціативи та взаємодопомоги у становленні до своїх однолітків. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|