Касарда О. З. Стан фізичної підготовленості студенток вищих навчальних закладів / О. З. Касарда // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 3. - С. 140-144. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Мета роботи - аналіз показників, що визначають фізичну підготовленість студенток. У дослідженні брали участь 308 студенток 1 - 4 курсів денної форми навчання. Залежно від напрямку навчання згруповано в 5 груп: іноземна філологія, психологія, початкова освіта, географія, міжнародні відносини; відповідно до місця проживання виділено 3 групи: мешканці гуртожитків, орендованих квартир, власних помешкань; залежно від місця народження - 5 груп: народжені у великих містах, у малих містах, у містечках, у селищах, у селах. Зроблено висновки, що курс навчання, напрям навчання та місце народження не виявляють суттєвого статистично значущого впливу на досліджувані показники фізичної підготовленості (витривалості, швидкості, спритності, сили, гнучкості) студенток. Проте місце проживання виявляє статистично значущий вплив на показники спритності студенток (різниця між показниками за дисперсійним аналізом - на рівні значущості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354 + Ч511.143
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|