Альошина А. І. Теоретичні аспекти корекції рухових функцій молодших школярів із відхиленнями розумового розвитку в процесі фізичного виховання / А. І. Альошина, О. І. Бичук, А. О. Альошина // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 4. - С. 136-140. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Мета роботи - проаналізувати підходи до корекції рухових функцій дітей із відхиленнями розумового розвитку (ВРР) у процесі фізичного виховання. Проаналізовано рухові функції дітей із ВРР; визначено фактори, які впливають на формування їх моторики. Вивчено особливості розвитку моторики дітей молодшого шкільного віку з ВРР. Обгрунтовано та розроблено блок-схему корекції рухових функцій молодших школярів із ВРР у процесі фізичного виховання. Визначено мету та завдання корекції рухових функцій молодших школярів із ВРР у процесі фізичного виховання, напрями та етапи корекції, принципи, методи та засоби корекції, форми проведення занять, учасників реалізації програми корекції, а також контроль і критерії оцінювання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|