Горун М. В. Оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банків України / М. В. Горун // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 10. - С. 362-369. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.
Досліджено основні методичні підходи до оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банку. Запропоновано метод загального оцінювання рентабельності витрат на депозитні ресурси залежно від стратегії маркетингового забезпечення. Встановлено взаємозв'язок між етапами життєвого циклу роботи з клієнтом банку.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"