Мирський Р. Голодомор в Україні: проблеми методології і методики викладання у вищій школі (філософсько-політологічні аспекти) / Р. Мирський // Укр. нац. ідея: реалії та перспективи розвитку. - 2008. - Вип. 20. - С. 100-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
У філософсько-політологічному ракурсі на прикладі практичного запровадження цієї проблематики Регіональним центром з вивчення проблем Голокосту при Національному університеті "Львівська політехніка" запропоновано певні методологічні і методичні засади викладання проблем Голодомору в Україні у вищій школі; сформульовано вихідний постулат підходу до визначення національного героїзму в Україні. Підкреслено щодо необхідності визнання Голодомору в Україні, як акту геноциду проти українського народу; розкрито об'єктивні та суб'єктивні складнощі цього тривалого процесу на прикладах ізраїльського і російського політикумів.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"