Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000591115<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Морохова В. О. Маркетинг відносин в агробізнесі: формування та розвиток : монографія / В. О. Морохова, В. Б. Здрилюк; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк : Вежа-Друк, 2014. - 211 c. - Бібліогр.: с. 147-165 - укp.Досліджено теоретичні, методичні та прикладні аспекти формування та розвитку маркетингу відносин в агробізнесі. Визначено концептуальні засади й особливості маркетингу відносин у сільськогосподарських підприємствах, доцільність застосування процесно-структурованого підходу до управління ним. Вдосконалено методичні положення аналізу відносин між суб'єктами агробізнесу. Проаналізовано тенденції впровадження концепції маркетингу відносин у сільськогосподарських підприємствах. Подано обгрунтування стратегії формування та розвитку маркетингу відносин у сільськогосподарських підприємствах. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА787503 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|