РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000591115<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Морохова В. О. 
Маркетинг відносин в агробізнесі: формування та розвиток : монографія / В. О. Морохова, В. Б. Здрилюк; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк : Вежа-Друк, 2014. - 211 c. - Бібліогр.: с. 147-165 - укp.

Досліджено теоретичні, методичні та прикладні аспекти формування та розвитку маркетингу відносин в агробізнесі. Визначено концептуальні засади й особливості маркетингу відносин у сільськогосподарських підприємствах, доцільність застосування процесно-структурованого підходу до управління ним. Вдосконалено методичні положення аналізу відносин між суб'єктами агробізнесу. Проаналізовано тенденції впровадження концепції маркетингу відносин у сільськогосподарських підприємствах. Подано обгрунтування стратегії формування та розвитку маркетингу відносин у сільськогосподарських підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787503 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського