![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000591225<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сас Н. М. Підготовка майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління: стан та перспективи : монографія / Н. М. Сас; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2014. - 334 c. - Бібліогр.: с. 270-334 - укp.Досліджено основні напрямки підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління. Обгрунтовано принципи побудови та розвитку науково-освітньої системи підготовки до інноваційного управління. Виокремлено основні трудові функції (основні компетентності) - результатів навчання з інноваційного управління навчальними закладами. Приділено увагу організаційне та методичне забезпечення підготовки майбутніх керівників цих закладів до інноваційного управління. Охарактеризовано тенденції у підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління за умов магістратури "Специфічні категорії. Управління навчальним закладом". Спроектовано професійний образ випускника магістратури з зазначеної спеціальності, який володіє компетентностями з інноваційного управління. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА788150 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|