РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000591364<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Перебийніс В. І. 
Маркетингове управління споживачами послуг : монографія / В. І. Перебийніс, В. М. Трайно; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ). - Полтава, 2015. - 323 c. - Бібліогр.: с. 256-272 - укp.

Розглянуто наукові основи управління поведінкою споживачів. Визначено специфічні особливості послуг підприємств ресторанного господарства (ПРГ) та викладено методичні засади визначення потреб і мотивів споживачів ресторанних послуг. Означено тенденції розвитку ринку послуг ПРГ, проаналізовано ставлення фактичних і потенційних споживачів до ресторанних послуг. Наведено результати проведеного дослідження поведінки споживачів послуг ПРГ та їх сегментування, що включає формування портретів споживачів ресторанних послуг. Увагу приділено питанням удосконалення маркетингового управління споживачами послуг ПРГ. Висвітлено підхід до системи маркетингового управління споживачами послуг ПРГ, основ стратегічного управління такими підприємствами та формування матриці привабливості споживачів ресторанних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789303 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського