Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000591530<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мальчик М. В. Маркетинг : навч. посіб. для студентів ВНЗ / М. В. Мальчик, Н. А. Гонтаренко, О. В. Попко, З. О. Толчанова, Б. О. Король; ред.: М. В. Мальчик; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2014. - 443 c. - Бібліогр.: с. 438-441 - укp.Розглянуто становлення та розвиток маркетингу як науки. Викладено економічні аспекти теорії маркетингу. Розкрито сутність та концепції маркетингу, охарактеризовано його основні категорії. Обгрунтовано сучасні концепції комплексу маркетингу. Висвітлено актуальні проблеми та охарактеризовано види сучасного маркетингу. Увагу приділено ризикам в маркетингу та маркетинговим дослідженням. Розкрито теоретичні основи маркетингової товарної політики. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА790563 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|