РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000591814<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зоріна О. І. 
Основи маркетингу та менеджменту : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. І. Зоріна, А. О. Дергоусова, О. В. Сиволовська; ред.: О. І. Зоріна; Укр. держ. акад. залізн.трансп.. - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - 320 c. - Бібліогр.: с. 288-291 - укp.

Викладено теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу. Розкрито сутність, функції, принципи й основні поняття маркетингу. Розглянуто особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Подано види внутрішньофірмового планування та їх взаємозв'язок. Проаналізовано питання контролю як загальної функції менеджменту. Висвітлено сутність, класифікацію та методи вирішення конфліктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73 + У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 я73 + У9(4УКР)212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського