Клименко І. В. Розвиток теоретичних основ і методів оцінки й підвищення безпеки руху рухомого складу залізниць : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.07 / І. В. Клименко; Дніпропетр. нац. ун-т залізнич. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - 40 c. - укp.Висвітлено проблеми безпеки руху рухомого складу залізниць через удосконалювання конструкцій рейкових екіпажів. Встановлено, що між зоною безпеки та зоною сходу розташована зона рівноваги (застою), в якій максимальне значення сили тертя перевищує величину суми проекцій активних сил на твірну. Одержано умову безпеки від сходу колісної пари з рейок у випадку, коли вона розглядається як єдине тверде тіло й ураховуються сили, прикладені до неї з боку рами візка. Графічне уявлення критерія Надаля, одержане в роботі, надає можливість пояснити причину відсутності сходу з рейок рухомого складу, коли зазначений критерій не виконується. Для оцінювання ступеня безпеки колісних пар проти сходу з рейок одержано коефіцієнт запасу стійкості проти сходу як відношення сил, що діють уздовж по напрямній конічній частині профілю колеса, а не по відношенню вертикальної сили, яка прагне опустити колесо, до горизонтальної, яка перешкоджає цьому (або прагне викликати схід). Наведено структурні схеми й рекомендації з удосконалення конструкцій рейкових екіпажів. Для контролю сили тертя й моменту сили опору повороту візка відносно кузова представлено ескізні проекти трьох варіантів стендів з наданням можливості виявлення сили тертя в ковзунах і визначення величини сили тертя й моменту цієї сили у разі виляння візка щодо кузова. Індекс рубрикатора НБУВ: О22-046-02 + О280.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА416571 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|