Прийма С. М. Системи відкритої освіти дорослих: теоретико-методологічні засади проектування і функціонування : монографія / С. М. Прийма. - Мелітополь : Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2015. - 323 c. - Бібліогр.: с. 275-306 - укp.Проаналізовано феномен систем відкритої освіти дорослих як соціокультурне явище з позицій теорії самоорганізації, синергетики, філософії освіти, теорії та практики організації освітнього процесу. Розкрито концептуальні засади відкритих суспільств знання в цивілізаційному розвитку соціуму. Висвітлено роль і значення відкритої освіти як парадигми відкритих суспільств знання на сучасному етапі розвитку людської цивілізації. Розкрито потенціал синергетики в розумінні закономірностей самоорганізації та саморозвитку складних, відкритих, нелінійних, самоорганізованих і саморозвивальних систем. Презентовано системне дослідження основних положень систем відкритої освіти дорослих, висвітлено андрагогічні засади їх функціонування. Теоретично обгрунтовано та розроблено концепцію проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.290(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС59968 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|