Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000592892<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Ортинська В. В. Маркетингові дослідження : підручник / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - 2-ге вид., допов.. - Київ, 2015. - 435 c. - Бібліогр.: с. 431-435 - укp.Розглянуто важливі теоретично-методичні питання організації маркетингових досліджень. Розкрито зміст та особливості проведення різноманітних видів опитування, спостереження та експериментів. Викладено методичні підходи до дизайну опитних листів. Розкрито прикладні питання маркетингових досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА798427 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|