РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000593000<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сагайдак М. П. 
Формування системи внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг : монографія / М. П. Сагайдак; ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т". - Київ : СІК Груп Україна, 2015. - 507 c. - Бібліогр.: с. 346-390 - укp.

Розглянуто засади становлення та розвитку теорії внутрішнього маркетингу. Узагальнено теоретичні підходи науковців до структури та складових системи внутрішнього маркетингу. Визначено роль контактного персоналу у задоволенні потреб споживачів і досягненні маркетингових цілей підприємства. Досліджено механізми побудови взаємовигідних партнерських відносин між топ-менеджментом, внутрішніми (персонал) і зовнішніми (клієнти) споживачами та іншими стейкхолдерами підприємства. Розроблено методологічні основи формування, діагностики та моделювання потенціалу системи внутрішнього маркетингу підприємств. З урахуванням міжнародного досвіду запропоновано методичні підходи до підвищення конкурентоспроможності вітчизняних провайдерів послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА798618 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського