Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000593000<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сагайдак М. П. Формування системи внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг : монографія / М. П. Сагайдак; ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т". - Київ : СІК Груп Україна, 2015. - 507 c. - Бібліогр.: с. 346-390 - укp.Розглянуто засади становлення та розвитку теорії внутрішнього маркетингу. Узагальнено теоретичні підходи науковців до структури та складових системи внутрішнього маркетингу. Визначено роль контактного персоналу у задоволенні потреб споживачів і досягненні маркетингових цілей підприємства. Досліджено механізми побудови взаємовигідних партнерських відносин між топ-менеджментом, внутрішніми (персонал) і зовнішніми (клієнти) споживачами та іншими стейкхолдерами підприємства. Розроблено методологічні основи формування, діагностики та моделювання потенціалу системи внутрішнього маркетингу підприємств. З урахуванням міжнародного досвіду запропоновано методичні підходи до підвищення конкурентоспроможності вітчизняних провайдерів послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА798618 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|