Мистецька освіта: історія, теорія, технології : зб. наук. пр. / ред.: Т. А. Смирнова; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Федорко, 2015. - 224 c. - укp. - англ. - рус.Висвітлено основні етапи становлення і розвитку музично-педагогічної освіти в Україні та Польщі. Його витоки можна знайти в кінці Х ст. у підготовці керівників шкільних хорів, навчанні вчителів елементарних шкіл основам музичної грамоти та співу, використанні професійних музикантів і композиторів у середній та вищій школі. Визначено позитивний вплив (друга половина XV - середина XVII ст.) західноєвропейської ренесансної культури, ствердження гуманістичних цінностей, особливості співіснування польського, литовського та українського етносу. Розглянуто специфіку професійної підготовки у музичних бурсах, вчительських семінаріях, братських колегіумах. Розкрито особливості музичної освіти в інститутах елементарних вчителів (Польща), музичному інституті у м. Варшава. Охарактеризовано специфіку реформування музично-педагогічних факультетів сучасних педагогічних ВНЗ, що призвело до організації на їх базі інститутів мистецтв (Україна) та інститутів музичної едукації (Польща) як структурних підрозділів університетів. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ.р я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА798740 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|