РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595186<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Надтока В. О. 
Основні можливості інтерактивних карт під час вивчення гідрологічних понять в епоху інформаційних технологій у фізико-географічних курсах основної школи [Електронний ресурс] / В. О. Надтока // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2014. - № 6. - С. 116-123. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Охарактеризовано можливості інтерактивних карт у процесі формування гідрологічних понять у фізико-географічних курсах основної школи. Зроблено спробу знайти компромісне рішення щодо застосування інтерактивних карт в навчальному процесі, зважаючи на недостатню поширеність інтерактивних картографічних творів навчального характеру. Сформовано пропозицію, як можна підвищити ефективність формування гідрологічних понять, використовуючи інтерактивні карти вільного доступу, такі як GoogleMaps, GoogleEarth. Запропоновано модель створення учнівських інтерактивних карт відповідно до запропонованої теми дослідження.

Охарактеризованы возможности интерактивных карт в процессе формирования гидрологических понятий в физико-географических курсах основной школы. Сделана попытка найти компромиссное решение в применении интерактивных карт в учебном процессе, учитывая недостаточную распространенность интерактивных картографических произведений учебного характера. Сформированo предложение, как можно повысить эффективность формирования гидрологических понятий, используя интерактивные карты свободного доступа, такие как GoogleMaps, GoogleEarth. Предложена модель создания ученических интерактивных карт в соответствии с предложенной темой исследования..

This paper describes the possibilities of interactive map in the formation of hydrological concepts while studying physiographic course in primary school. It was made an attempt to find a compromise in the use of interactive maps in the learning process, taking into account the lack of prevalence of interactive cartographic products for educational purpose. It is proposed the ways for increasing the efficiency of formation of hydrological concepts using free access interactive maps, such as Google Maps, Google Earth, as well as the model of students’ interactive maps creation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського