РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595188<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яненко Я. В. 
Мультимедійний творчий проект як технологія навчання майбутніх фахівців у галузі мас-медіа [Електронний ресурс] / Я. В. Яненко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2014. - № 6. - С. 134-140. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

У результаті дослідження визначено особливості сучасних творчих проектів як технології навчання майбутніх фахівців у галузі засобів масової інформації, реклами і зв'язків з громадськістю. Особливу увагу приділено аналізу понять «мультимедіа» і «творчий проект». Запропоновано практичні приклади реалізації мультимедійних творчих проектів, виконані студентами спеціальностей «Журналістика» і «Реклама і зв'язки з громадськістю» Сумського державного університету у межах вивчення фахових дисциплін «Брендинг» і «Практика рекламної діяльності». Наведено приклади творчих завдань як короткотермінових творчих проектів з дисципліни «Теорія реклами».

В результате исследования определены особенности современных творческих проектов как технологии обучения будущих специалистов в области средств массовой информации, рекламы и связей с общественностью. Особое внимание уделено анализу понятий «мультимедиа» и «творческий проект». Предложены практические примеры реализации мультимедийных творческих проектов, выполненные студентами специальностей «Журналистика» и «Реклама и связи с общественностью» Сумского государственного университета в рамках изучения специальных дисциплин «Брендинг» и «Практика рекламной деятельности». Приведены примеры творческих заданий как краткосрочных творческих проектов по дисциплине «Теория рекламы».

The study defines the characteristics of modern creative projects as a technology of training of future specialists in the field of media, advertising and public relations. Special attention is paid to analysis of the concepts of «multimedia» and «creative project». The article offers practical examples of implementation of multimedia creative projects made by students in «Journalism» and «Advertising and public relations» of Sumy State University in the study of special subjects «Branding» and «Practice of advertising». Examples of creative jobs as short-term creative projects in the discipline «Theory of advertising» are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського