РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595201<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Овчарук О. В. 
Огляд порівняльно-педагогічних досліджень у галузі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності в системі освіти [Електронний ресурс] / О. В. Овчарук, Н. В. Сороко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 1. - С. 50-58. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Подано результати аналізу міжнародного та вітчизняного досвіду щодо розвитку інформаційно-комунікаційної (ІК) компетентності учасників навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах, які увійшли до основних наукових доробків співробітників відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Виокремлено основні перешкоди для навчальних закладів і вчителів на шляху створення комп'ютерно орієнтованого навчального середовища. Обгрунтовано, що формування, розвиток та оцінювання ІК-компетентності учасників навчально-виховного процесу є актуальними питаннями, які потребують подальших досліджень для надання рекомендацій щодо напрямків удосконалення системи освіти за умов інформаційного суспільства.

Представлены результаты анализа международного и отечественного опыта относительно развития информационно-коммуникационной (ИК) компетентности участников учебного процесса в общеобразовательных учебных заведениях, которые вошли в основные научные статьи сотрудников отдела компаративистики информационно-образовательных инноваций Института информационных технологий и средств обучения НАПН Украины. Выделены основные препятствия для учебных заведений и учителей на пути создания компьютерно ориентированной учебной среды. Обосновано, что формирование, развитие и оценка ИК-компетентности участников образовательного процесса являются актуальными вопросами, требующими дальнейших исследований для предоставления рекомендаций по направлениям совершенствования системы образования в условиях информационного общества.

The article deals with the scientific international and Ukrainian experience on the comparative education studies on information and communication competence development by educational process participants, which became the major scientific achievement of staff of Comparative Studies Department for Information and Education Innovations of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine. The main obstacles for school teachers to the creation of computer-based learning environment are determined. The development and evaluation of educational process participants’ IT-competence are in the focus of investigation, which need studies to give recommendations to education sphere.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського