РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595208<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щербина О. А. 
Оцінювання компетентностей засобами платформи Moodle [Електронний ресурс] / О. А. Щербина // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 1. - С. 134-145. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Зазначено, що національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012 – 2021 рр. передбачає модернізацію структури, змісту й організації освіти на засадах компетентнісного підходу, повноцінне впровадження якого потребує відповідної системи оцінювання. Розглянуто особливості оцінювання компетентностей і використання для цього модуля "Репозиторій компетентностей" до системи управління навчанням Moodle, розробленого для потреб сертифікації інформаційно-комунікаційних компетентностей C2i, яка проводиться в системі вищої освіти Франції з 2011 р. Проаналізовано роботу зі зразками й екземплярами репозиторію і протоколом підведення підсумків оцінювання. Зроблено огляд нових функціональних можливостей, що з'явилися в останній версії модуля.

Указано, что национальная стратегия развития образования в Украине на 2012 – 2021 гг. предусматривает модернизацию структуры, содержания и организации образования на основе компетентностного подхода, полноценное внедрение которого нуждается в соответствующей системе оценивания. Рассмотрены особенности оценивания компетентностей и использования для этого модуля "Репозиторий компетентностей" для системы управления обучением Moodle, созданного для нужд сертификации информационно-коммуникационных компетентностей C2i, которая осуществляется в системе высшего образования Франции с 2011 года. Проанализирована работа с образцами и экземплярами репозитория и протоколами подведения итогов оценивания. Проведен обзор новых функциональных возможностей, появившихся в последней версии модуля.

The National Strategy of the Education Development in Ukraine for 2012-2021 includes modernization of structure, content and organization of education on the basis of competency-based approach, which requires the full implementation of an appropriate assessment system. This article discusses the features of competency evaluation and use of "Skills repository" module for Moodle learning management system, created for the needs of the certification of information and communication competencies C2i, which has been implemented in the system of higher education in France since 2011. Work with examples and an instance of the repository is considered, as well as with summarizing evaluation report. New features that have appeared in the latest version of the module are reviewed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського