РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595209<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Umryk M. A. 
Organization of distance learning for meeting the needs of modern students [Електронний ресурс] / M. A. Umryk // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 1. - С. 146-155. - Бібліогр.: 10 назв. - анг.

The use of modern information technologies, including distance learning, significantly strengthened the traditional approaches to the educational process in higher education institutions. On the one hand, the reason for this is the rapid development of information and communication technologies, and as a consequence, appearance of new modern pedagogical approaches to conducting lectures, practical and laboratory trainings. On the other hand, students also have changed. Under present conditions, they have a number of personal qualities that were not inherent to pupils and students of previous years. The article argues the use of distance learning technologies and the possibilities of modern specialists trained in educational measurements in the fieldof distance learning.

Використання сучасних інформаційних технологій, зокрема дистанційного навчання, значно посилило традиційні підходи щодо організації навчально-виховного процесу ВНЗ. З одного боку, причиною цього є швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій і, як наслідок, поява нових сучасних педагогічних підходів до проведення лекційних, практичних, лабораторних занять. З іншого боку, змінився сам студент, який відповідно до сучасних умов володіє низкою якостей особистості, які не були притаманні учням і студентам попередніх років. Обгрунтовано використання дистанційних технологій навчання, а також розглянуто можливості підготовки сучасних спеціалістів освітніх вимірювань у галузі дистанційного навчання.

Использование современных информационных технологий, в частности дистанционного обучения, значительно усилило традиционные подходы к организации учебно-воспитательного процесса высших учебных заведений. С одной стороны, причиной этого является быстроеразвитие информационно-коммуникационных технологий и, как следствие, появление новых современных педагогических подходов к проведению лекционных, практических, лабораторных занятий. С другой стороны, изменился сам студент, который в соответствии с современными условиями обладает рядом качеств, которые не были свойственны ученикам и студентам предыдущих лет. В статье аргументируется использование дистанционных технологий обучения, а также рассмотрены возможности подготовки современных специалистов образовательных измерений в области дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського