РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595218<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гиря Н. П. 
Эффективность применения модели смешанного обучения в курсе теории функций комплексного переменного [Електронний ресурс] / Н. П. Гиря // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 2. - С. 56-63. - Бібліогр.: 9 назв. - рус.

Отмечено, что внедрение различных информационных технологий в процесс обучения продолжает быть актуальным. В высшей школе разрабатываются новые формы и методы обучения, ориентированные на использование компьютерных интернет-технологий. Рассмотрены возможности применения технологий дистанционного обучения с помощью оболочки Moodle, описано использование основных элементов электронного курса. Приведены результаты апробирования электронного курса наравне с классическим изложением курса теории функций комплексного переменного для студентов дневного отделения механико-математического факультета по специальности «Прикладная математика», описана одна из форм смешанного обучения. Проанализирована эффективность применения смешанного обучения для студентов-математиков.

Зазначено, що впровадження різних інформаційних технологій у процес навчання все ще є актуальним. У вищій школі розробляються нові форми і методи навчання, орієнтовані на використання комп'ютерних Інтернет-технологій. Розглянуто можливості застосування технологій дистанційного навчання за допомогою оболонки Moodle, описано використання основних елементів електронного курсу. Наведено результати апробації електронного курсу нарівні з класичним викладанням курсу теорії функцій комплексної змінної. Курс застосовано для студентів денної форми навчання механіко-математичного факультету за спеціальністю «Прикладна математика», описано одну з форм змішаного навчання. Проаналізовано ефективність застосування змішаного навчання для студентів-математиків.

Implementation of different information technologies in the studying process continues to be relevant. In a higher school new forms and methods of training, focused on the use of internet technology are being developed. The paper discusses the possibility of using distance learning technologies via Moodle shell, describes how to use the basic elements of e-learning course. The results of testing of e-learning course compared with the classic statement of the course of complex variable theory for full-time students of Mechanics and Mathematics Faculty, specialty "Applied Mathematics", are provided. One of the form of blended learning is described. The analysis of the effectiveness of blended learning for students of mathematics was performed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського