РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595231<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвинова С. Г. 
Технології навчання учнів у хмаро орієнтованому навчальному середовищі загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / С. Г. Литвинова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 3. - С. 49-66. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Проаналізовано технологію «перевернутого» навчання, з’ясовано її особливості, здійснено порівняння з традиційним навчанням. Описано особливості використання технології вчителем й учнями, розроблено технологічну карту підготовки до уроку вчителя й учня. Встановлено, що компонент хмароорієнтованого навчального середовища Lync (Skype Pro) може використовуватися для розробки відеофрагментів з метою реалізації технології «перевернутого» навчання. Подано визначення поняття «технологія веб-квест», узагальнено компоненти структури веб-квесту, визначено функції та види завдань, що вирішуються з використанням цієї технології. Здійснено класифікацію веб-квестів. Встановлено, що у хмароорієнтованому навчальному середовищі закладені всі можливості для реалізації технології веб-квесту.

Проанализирована технология «перевернутого» обучения, выяснены её особенности, проведено сравнение с традиционным обучением. Описаны особенности использования технологии учителем и учениками, разработана технологическая карта подготовки к уроку учителя и ученика. Установлено, что компонент облачноориентированного учебной среды Lync (Skype Pro) может использоваться для разработки видеофрагментов с целью реализации технологии «перевернутого» обучения. Дано определение понятия «технология веб-квест», обобщенны компоненты структуры веб-квеста, определены функции виды задач, решаемых с использованием данной технологии. Осуществлена классификация веб-квестов. Установлено, что в облачноориентированной учебной среде заложены все возможности для реализации технологии веб-квеста.

The paper analyzes the «flipped» learning and «Web Quest» technologies. The features of the «flipped» learning technology are generalized, as well as compared with traditional learning, clarified the benefits of the technology for teachers and students, described the features of the technology used by teacher and students, developed a teacher’s and student’s flow chart for preparation to the lesson, generalized control and motivation components for activating learning activities of students, found out that a component of cloud oriented learning environment (COLE) – Lync (Skype Pro) can be used to develop video clips and support «flipped» learning technology. The author defines the concept of «Web Quest» technology, generalizes the «Web Quest» structure components. In the article the functions, features of this technology, the types of problems that can be solved with the help of this technology, as well as «Web Quest» classification are presented. It has been found out that the cloud oriented learning environment gives all the possibilities for «Web Quest» technology implementation in teaching of different subjects of all branches of science. With the help of «flipped» technology training and «Web Quest» a number of important problems of educationcan be solved – providing the continuous communication intensive training beyond general educational establishment and activation of learning activities of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського