РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595311<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лукин К. А. 
МIMO-система передачи информации между автомобилями на автобане с пропускной способностью, близкой к пределу Шеннона / К. А. Лукин, В. Е. Щербаков // Радиофизика и электроника. - 2015. - 6, № 2. - С. 97-102. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Предложен подход к проектированию самоорганизующейся MIMO-системы передачи данных в реальном времени между транспортными средствами (VVDT), находящимися на автомагистрали в радиусе одного кимлометра, с использованием EU DSRC-стандарта. Метод построения самоорганизующейся EU DSRC - VVDT MIMO-системы предусматривает полностью автономную работу транспортного средства, оборудованного данной системой, при полном отсутствии базовых станций, как правило, управляющих системами мобильной связи. Предложенный метод предоставляет возможность на практике реализовать множественный доступ с пространственно-кодовым распределением каналов (S-CDMA) и передачу информации с использованием широкополосных хаотических последовательностей и уникальных бинарных псевдослучайных последовательностей. Кроме того, эти кодовые сигналы предоставляют потенциальную возможность построения самоорганизующейся EU DSRC - VVDT MIMO-системы передачи данных без выделения частотного или временного канала для каждого транспортного средства и приема данных на беспоисковой основе. Сочетание пространственно-кодового разделения каналов (S-CDMA) и хаотического кодирования при реализации CDMA-стандарта – характерные особенности предлагаемой EU DSRC - VVDT MIMO-системы. Ключевая идея метода состоит в том, чтобы в EU DSRC - VVDT MIMO-системе уникальный код для каждого автомобиля ассоциировать не с самим автомобилем, а с его текущим положением на автобане. Новая процедура предписания S-CDMA-кода каждому автомобилю внутри рабочей дальности действия EU DSRC - VVDT MIMO-системы делает возможным использование стандартной приемо-передающей аппаратуры на всех транспортных средствах. Самоорганизующаяся MIMO-система позволяет на практике реализовать (для максимально возможного количества транспортных средств) пропускную способность канала, близкую к пределу Шеннона.

Запропоновано підхід до проектування самоорганізовної MIMO-системи передачі даних в реальному часі між транспортними засобами (VVDT), які знаходяться в межах автомагістралі в радіусі одного кілометра, з використанням EU DSRC-стандарту. Метод побудови самоорганізовної EU DSRC-VVDT MIMO-системи передбачає автономну роботу транспортного засобу, обладнаного зазначеною системою, за умов повної відсутності базових станцій, як правило, що керують системами мобільного зв’язку. Запропонований метод надає можливість на практиці реалізувати множинний доступ з просторово-кодовим розподілом каналів (S-CDMA) і передачу інформації з використанням широкосмугових хаотичних послідовностей і унікальних бінарних псевдовипадкових послідовностей. Крім того, ці кодові сигнали надають потенційну можливість побудови самоорганізовної EU DSRC - VVDT MIMO-системи для передачі даних без виділення частотного або часового каналу для кожного транспортного засобу та прийому даних на безпошуковій основі. Поєднання просторово-кодового розділення каналів (S-CDMA) і хаотичного кодування для реалізації стандарту CDMA – характерні особливості пропонованої EU DSRC - VVDT MIMO-системи. Ключова ідея методу полягає в тому, щоб в EU DSRC - VVDT MIMO-системі унікальний код для кожного автомобіля асоціювати нез самим автомобілем, а з його поточним положенням на автобані. Нова процедура припису S-CDMA-коду кожному автомобілю у межах робочої дальності дії EU DSRC - VVDT MIMO-системи уможливлює використання стандартної приймально-передавальної апаратури на всіх транспортних засобах. Самоорганізовна MIMO-система дозволяє на практиці реалізувати (для максимально можливої кількості транспортних засобів) пропускну спроможність каналу, близьку до межі Шеннона.

A new approach to design of the self-organizing MIMO-system using European Union Dedicated Short-Range Communication (EU DSRC) standard for Vehicle-to-Vehicle Data Transmission (VVDT) within a highway area of 1 km in radius is proposed. The design method of self-organizing EU DSRC-VVDT MIMO-system provides the completely off-line operation of vehicle appointed by this system at the complete absence of base stations as a rule controlling mobile communication systems. The method suggested gives the possibility in practice to realize a Space-Code Division Multiple Access (S-CDMA) and the principles of data transmitting with the usage of broadband chaotic waveform sequences and unique binary pseudorandom sequences. In addition, these code signals give apotential capability for design of a self-organizing EU DSRC-VVDT MIMO-system without allocating a frequency or temporal channel for each vehicle and perform data reception on the searchless basis. Combination of spatially code channels separation (S-CDMA) and chaotic waveform coding for implementing CDMA-standard are distinguishing features of the suggested EU DSRC-VVDT MIMO-system. The key method idea is to associate the unique code for every car in the EU DSRC-VVDT MIMO-system not with a car, but with its current position on highway. A new method for the S-CDMA-code prescribing to each car within the working range of EU DSRC-VVDT MIMO-system enables usage of identical standard Tx/Rx equipment for all vehicles. The self-organizing MIMO-system allows to implement in practice, for the maximally possible amount of transport vehicles, the carrying capacity of channel close to Shannon's limit.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.3 + О378

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69398 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського