Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595557<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Лисюк А. В. Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / А. В. Лисюк; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир, 2015. - 21 c. - укp.Теоретично обгрунтовано та практично вирішено комплекс питань, пов'язаних із удосконаленням організаційно-методичного забезпечення бухгалтерського обліку (ОБ) операцій з рекламними продуктами у рекламодавця та рекламного агентства. Визначено економічну сутність рекламного продукту й ідентифіковано об'єкти ОБ у розрізі форм його прояву. Розроблено класифікацію витрат на створення рекламного продукту для цілей ОБ й удосконалено нормативне забезпечення облікового відображення операцій з рекламними продуктами. Набули подальшого розвитку організаційні положення ОБ операцій з рекламними продуктами й удосконалено методичні положення їх облікового відображення у рекламодавця, враховуючи спосіб виготовлення рекламних продуктів. Удосконалено організаційно-методичні положення ОБ операцій з рекламними продуктами у рекламного агентства, враховуючи особливості такої діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.10-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА416878 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|