РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних



Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595557<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисюк А. В. 
Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / А. В. Лисюк; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир, 2015. - 21 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та практично вирішено комплекс питань, пов'язаних із удосконаленням організаційно-методичного забезпечення бухгалтерського обліку (ОБ) операцій з рекламними продуктами у рекламодавця та рекламного агентства. Визначено економічну сутність рекламного продукту й ідентифіковано об'єкти ОБ у розрізі форм його прояву. Розроблено класифікацію витрат на створення рекламного продукту для цілей ОБ й удосконалено нормативне забезпечення облікового відображення операцій з рекламними продуктами. Набули подальшого розвитку організаційні положення ОБ операцій з рекламними продуктами й удосконалено методичні положення їх облікового відображення у рекламодавця, враховуючи спосіб виготовлення рекламних продуктів. Удосконалено організаційно-методичні положення ОБ операцій з рекламними продуктами у рекламного агентства, враховуючи особливості такої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416878 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського