РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595618<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кліменкова А. М. 
Методика емпіричної ідентифікації культурних кодів комерційної реклами : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.02 / А. М. Кліменкова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2015. - 17 c. - укp.

Розроблено методики ідентифікації культурних кодів комерційної реклами. Проаналізовано концептуальні підходи до розкриття онтологічних властивостей культурних кодів у соціологічному та філософському дискурсі. Обгрунтовано підходи до побудови емпіричних індикаторів культурних кодів комерційної реклами. Здійснено типологізацію культурних кодів, що транслюються через візуальну друковану комерційну рекламу та виокремлено п'ять їх типів: "краса та сексуальність", "сімейне щастя та моральні почуття", "багатство та розкішне життя", "здоровий спосіб життя", "комфорт". Для кожного типу культурних кодів було сформовано набір шкал семантичного диференціалу (профільні шкали), які виступають індикаторами відповідного типу культурних кодів. Підтверджено очевидну, логічну, змістову, конструктну, емпіричну валідність розробленої дослідницької методики, а також її надійність.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 в011

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416700 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського